Διαφήμιση στο Tik-Tok, Hashtag challenges | Συμβουλές από Marketing και Social Media Experts το 2023
Οι έξι Συμβουλές για αποτελεσματική διαφήμιση στο Tik-Tok το 2023.
Οι διαφημίσεις TikTok κυμαίνονται από 15 έως 60
δευτερόλεπτα, όπου κάθε δευτερόλεπτο μετράει με εκατομμύρια χρήστες όπου
περιμένουν να ακούσουν και να δουν, τι έχετε να πείτε, οπότε προσέξτε να μην
κάνετε μια βαρετή και κλισέ διαφήμιση που θα περάσει απαρατήρητη.
Το TikTok είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικών μέσων στον κόσμο, που φιλοξενεί Video.
Βασικά στατιστικά στοιχεία TikTok 2022
1,1 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν TikTok
Οι φάρσες με αστεία είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία TikTok
850 λεπτά το μήνα ξοδεύονται στο TikTok ανά χρήστη
Το TikTok ήταν η δεύτερη εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το 2020
Το TikTok κατέβηκε 850 εκατομμύρια φορές το 2020
Έχει 89 εκατομμύρια λήψεις στην Αμερική
Ο μεγαλύτερος λογαριασμός έχει 110 εκατομμύρια θαυμαστές
Το 58% των χρηστών του TikTok είναι γυναίκες.
Κατατάσσεται ως η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις το 2022 και από αυτό μπορούμε να καταλάβουμε πως οι διαφημίσεις TikTok είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την επιχείρηση σας.
Το TikTok, κερδίζει συνεχώς οπαδούς και αυξάνει την αφοσίωση, κορυφώνοντας ως η πιο καυτή πλατφόρμα εκεί έξω, και ναι είναι κινέζικη.
Η Ευρωπαϊκή ένωση μπορεί ανά πάσα στιγμή να την «κλείσει» όπως
απείλησε να κάνει μετά την αγορά του Twitter από το Elon Mask ότι
δεν εναρμονίζεται με τις Κοινοτικές πρακτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι διαφημίσεις TikTok είναι ιδιαίτερα ελκυστικές, όπως και γενικότερα οι διαφημίσεις Google και έχουν τη δυνατότητα να μετατρέπουν το περιεχόμενο των χρηστών σε viral πιο γρήγορα από κάθε άλλο κανάλι Social Media, με πάνω από 211 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά.
Το ότι καλύπτει ολόκληρη της οθόνη ενός σύγχρονου και μοντέρνου Smartphone με υψηλή ανάλυση και καλή σχετικά ποιότητα ήχου το κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό πρόγραμμα – πλατφόρμα Video.
Τα μεγάλα brands και οι marketing experts έχουν καταλάβει τη
δύναμη και την επιρροή που έχουν οι διαφημίσεις TikTok και εστιάζουν τις
δημιουργικές προσπάθειές τους στην παραγωγή ελκυστικού περιεχομένου που οδηγεί
σε βίντεο που δημιουργούνται από τους ίδιους και κατ’ επέκταση κλιμακώνουν τα views
γύρω από πρωτοβουλίες για διαφημίσεις Tik Tok από τον χρήστη και Hashtag
challenges.
Αυτή η τάση συνεχίζει να ηγείται του παγκόσμιου engagement, και ως εκ τούτου, εταιρείες, εφαρμογές και προγραμματιστές παιχνιδιών έχουν ήδη ξεκινήσει να εστιάζουν τις προσπάθειες του και να αφιερώνουν το μεγαλύτερο κομμάτι της επένδυσης τους γύρω από τις διαφημίσεις TikTok.
Μην κάνετε διαφημίσεις. Κάντε TikToks! Funny videos.
Εάν είστε έμπορος, ή ένα εισαγωγέας προιόντων από την Κίνα, ή ένας πετυημένος Chief Marketing Operator, Διευθυντής UA ή ιδρυτής μιας εταιρείας, γνωρίζετε πώς για να μεταδώσετε το μήνυμα του brand σας και να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας με κατάλληλο τρόπο ώστε να προσεγγίσετε τους καλύτερους δυνητικούς χρήστες εκεί έξω χρειάζεται πολύτιμο χρόνο και χρηματική επένδυση.
Μπορεί να είστε πιο μπροστά από άλλους με το δικό σας εταιρικό βιβλίο επωνυμίας, που περιγράφει τα πράγματα που πρέπει και δεν πρέπει, την εμφάνιση και το εταιρικό συναίσθημα, άλλα το TikTok και πιο συγκεκριμένα οι διαφημίσεις TikTok έχουν μια εντελώς διαφορετική λογική.
Power to the people.
Το Tik Tok έφερε μια επανάσταση από κάτω προς τα πάνω, θα λέγαμε ότι είναι μια πλατφόρμα φιλοξενίας Video που «κατασκευάστηκε» από τον απλό λαό για τον απλό λαό.
Η διαφήμιση και η επικοινωνία στο Tik Tok μας προκαλεί να προχωρήσουμε πέρα από την παραδοσιακή μας προσέγγιση και να επικεντρωθούμε πραγματικά στο κοινό, προσαρμόζοντας τον τρόπο που λέμε μια ιστορία.
Για τον λόγο αυτό, δεν πρέπει να δημιουργείτε τυπικές, παραδοσιακές διαφημίσεις Tik Tok αλλά αντιθέτως θα πρέπει να αρχίσετε να σκέφτεστε τι είναι σωστό για την συγκεκριμένη πλατφόρμα και το κοινό το οποίο εμπεριέχει.
Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες συμβουλές, ως best practices, που μπορείτε να ακολουθήσετε για να δημιουργήσετε κατάλληλες διαφημίσεις TikTok:
1. Δημιουργήστε διαφημίσεις έχοντας κατά νου το κατακόρυφο
βίντεο
Το TikTok είναι από τη φύση του μια κάθετη πλατφόρμα και για να μεγιστοποιήσετε την εμπειρία χρήστη και brand, όλα τα video assets σας θα πρέπει να φαίνονται όσο το δυνατόν πιο ευθυγραμμισμένα με τις προδιαγραφές που είναι απαραίτητες για να εγκριθούν οι διαφημίσεις TikTok. Παρά το γεγονός ότι τα τετράγωνα βίντεο μπορούν να μεταφορτωθούν και να διαφημιστούν, η αναλογία 9:16 έχει μεγαλύτερες δυνατότητες για υψηλότερη απόδοση.
2. Δημιουργήστε ένα οπτικό υλικό υψηλής ανάλυσης και πολύ
ελκυστικό
Αν οι διαφημίσεις TikTok σας δεν τραβήξουν την προσοχή των χρηστών, τότε προετοιμαστείτε γιατί θα κάνουν scroll down στο ακριβώς επόμενο video post.
Ανακαλύψτε τι παρακινεί τους δυνητικούς σας πελάτες και κρατήστε τους αφοσιωμένους ακόμα και αν χρειαστεί το περιεχόμενο σας να είναι κάτι πολύ εντυπωσιακό έως σοκαριστικό.
Σε κάθε περίπτωση, το κλειδί εδώ είναι να συνδέσετε τις
τελείες μεταξύ τους με σκοπό να βελτιώσετε τη συνολική απόδοση που μπορείτε να
εκμεταλλευτείτε από τις διαφημίσεις TikTok.
Όταν το TikTok ιδρύθηκε, αποτελούσε μια μουσική πλατφόρμα που ονομαζόταν Musical.ly ( Δεν υπάρχει πιά) και όπου όλα τα βίντεο που αναπαράγονταν είχαν τον ήχο αυτόματα «ενεργό».
Μέσω αυτού, γεννήθηκε η τακτική που ακολουθούν οι διαφημίσεις TikTok περισσότερο σε σύγκριση με άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες, όπου αντιστοιχούν το video σας με τη σωστή μουσική και ήχο και ως αποτέλεσμα προκαλεί μεγαλύτερη αφοσίωση και προσοχή από τον χρήστη.
4. Να είστε συνοπτικοί και να δημιουργείτε σύντομα videos.
Οι θεατές σας βομβαρδίζονται συνεχώς με διαφημίσεις, ενώ
παράλληλα οι αρχικές τους σελίδες είναι γεμάτες περιεχόμενο, πράγμα που
σημαίνει ότι η υπομονή τους κόβεται απότομα. Σε αυτό το σημείο, σκεφτείτε τις
διαφημίσεις TikTok ως την μεγαλύτερη δυνατότητα που έχετε για να ακουστεί το
brand σας.
Έχετε λιγότερα από 60
δευτερόλεπτα, αλλά εδώ τα ‘λιγότερα’ είναι ‘περισσότερα’, για να μεταδώσετε το
μήνυμά σας.
Παρατηρήσαμε ότι τα πιο ισχυρά videos είναι εκείνα που
κυμαίνονται μεταξύ 10-25 δευτερολέπτων και έχουν την μεγαλύτερη απόδοση στο user engagement,
δηλαδή οι χρήστες αφοσιώνονται σε αυτά περισσότερο από τα υπόλοιπα.
5. Στηριχτείτε στα νέα Trends
Προσαρμόστε το μήνυμά σας στα τελευταία trends: μουσική,
εφέ, χορό ή προκλήσεις.
Με αυτόν τον τρόπο
υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα οι διαφημίσεις Tiktok σας να γίνουν αντιληπτές ή
ακόμη και να ξεπεράσουν εκείνες του ανταγωνιστή σας.
Βουτήξτε βαθιά στην πλατφόρμα και μάθετε περισσότερα (ή
ρωτήστε τον TikTok Video marketing ) και χρησιμοποιήστε αυτά τα σημεία προς όφελός σας για να επιτύχετε τους στόχους
σας και να δημιουργήσετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη!
6. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες κυριαρχεί!
Οι διαφημίσεις TikTok προκαλούν όλες τις εταιρείες να επενδύσουν στην παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου.
Ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούμε τα προϊόντα, τις εφαρμογές, τα παιχνίδια μας, καθώς και εκείνοι οι τρόποι με τους οποίους προσθέτουμε αξίες και τεχνικές δυνατότητες, απαιτεί να σκεφτόμαστε έξω από το κουτί.
Μπορείτε ακόμα να παρουσιάσετε το brand σας, απλά πρέπει να σκέφτεστε σαν TikToker.
Μετρήστε την απόδοσή σας και τη συμπεριφορά των χρηστών και εξελίσσετε συνεχώς την marketing στρατηγική σας ανάλογα.
Συμπέρασμα
Η σωστή χρήση των διαφημίσεων σας στο Tik Tok πρέπει να έχει την μορφή του κουστουμιού.
Όπως το κουστούμι αποτελείται από το σακάκι και το παντελόνι έτσι και η προσπάθεια σας προβολής της επιχείρησης σας αλλά και κατά μια ευρύτερη έννοια αποτελείται από το σακάκι και το παντελόνι.
Με όμορφο, και κυρίως μοντέρνο τρόπο θα πρέπει να συνδυάσετε Δημοφίλη γραφικά, ελκυστικούς τίτλους, κατά τέτοιο τρόπου που να είναι διασκεδαστικό αλλά και χρήσιμό.
Το τικ τοκ δεν μοιάζει σχεδόν καθόλου με τις πλατφόρμες που γνωρίζουμε, δεν είναι ούτε YouTube ούτε Twitter ούτε Instagram.
Επηρεάζει παγκόσμια τις εξελίξεις που ήδη μιλάνε για μια νέα ανθρώπων δηλαδή, την γενιά αυτή του TikTok.
Το Facebook Ιδρύθηκε το 2004.
Το YouTube το 2005.
Το Twitter ιδρύθηκε το 2006.
Και το TikTok μόλις τον Σεπτέμβριο του 2016 και είναι διαθέσιμο σε σαράντα γλώσσες.
Έχει τους δικούς του κανόνες και λογική λειτουργίας.
Για παράδειγμα προβάλει τις διαφημίσεις μόνο σε όσους χρήστες έχουν δει κάποια αντίστοιχη διαφήμιση ( για αθλητικά παπούτσια για παράδειγμα ) έχουν κάνει κλικ στο κουμπί που γράφει αγοράστε τώρα και έχουν προβεί σε επιβεβαιωμένη αγορά χρησιμοποιώντας την τραπεζική τους κάρτα ή μια από τους πολλούς τρόπους πληρωμής που υπάρχουν διαθέσιμοι σήμερα.
Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις.
Έχει διαφημίσεις το Tik Tok στην Ελλάδα;
Ναι το tik tok έχει την δυνατότητα να προβάλλει διαφημίσεις στην Ελλάδα επιλέγοντας απλά στο location την Ελλάδα ως χώρο προβολής της διαφημιστικής σας καμπάνιας μέσα από την καρτέλα Who should see your ads?
Προαπαιτούμενο φυσικά να έχετε δημιουργήσει ένα advertiser account στο TikTok
Υπάρχει ελάχιστον budget για να τρέξω διαφήμιση στα Tik Tok;
Υπάρχει ελάχιστο daily budget (καθημερινός προϋπολογισμός) 20 ευρώ.
Συμπληρώνεται τόσο το ποσό όσο και την διάρκεια στην καρτέλα με τίλτο Set a budget based on your goals. Συνεπώς η ελάχιστη χρονική διάρκεια για μια διαφήμιση στο tiktok είναι 1 ημέρα και το ελάχιστο ποσό 20 ευρώ.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τεχνητή φωνή στα video Μου;
Η μετατροπή κειμένου με την βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης (AI) σε Voice Over είναι μια υπηρεσία που το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιείτε όλο και περισσότερο από τους δημιουργούς Video που δεν θέλουν να εμφανίζουν το πρόσωπο τους στην οθόνη σε όλες τις πλατφόρμες ( Under terms and conditions).
Αλλά αυτό Δεν το θέλει καθόλου το Τικ Τοκ που αναζητά μοναδικό, γνήσιο, αρετουσάριστο περιεχόμενο από ανθρώπους για ανθρώπους.
Πως μπορώ να βελτιώσω τα video μου για να εμφανίζονται περισσότερες φορές
Πέρα από το αυτονόητο δηλαδή να έχουν αντικειμενικό ενδιαφέρον να τα παρακολουθήσει ένας χρήστης του Τικ Τοκ, καλό είναι οι λέξεις κλειδιά που υπάρχουν στην ομιλία σου ( να είναι καθαρή και κατανοητή η καταγραφή ήχου ) να υπάρχουν και στην εικόνα στο video δηλαδή με την μορφή τίτλων.
Έτσι το κόστος διαφήμισης είναι πιο ακριβό από το Facebook ή άλλες δημοφιλές πλατφόρμες ( YouTube) και Social Media που είναι για μεγαλύτερες ηλικίες.
Πηγές – Παραπομπές.
@videostudio2023
Comments
Post a Comment
Comments are for everyone; feel free to express yourself!