Τι είναι το Online Influencer Marketing;

 

Social media Marketing – OIM

Αθήνα Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023. Θέμα: Social media Marketing – OIM.

Το OIM, το οποίο σημαίνει Online Influencer Marketing, είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ που περιλαμβάνει την αξιοποίηση της επιρροής δημοφιλών διαδικτυακών προσωπικοτήτων, 

γνωστών και ως influencers, για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών και την προσέγγιση ευρύτερου κοινού. Οι influencers μπορούν να βρεθούν σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια, YouTube και podcast.

  

Ακολουθούν ορισμένα βασικά σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την εφαρμογή μιας στρατηγικής μάρκετινγκ OIM:

  

Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας: Προσδιορίστε τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του κοινού-στόχου σας για να βρείτε τους κατάλληλους παράγοντες επιρροής που ευθυγραμμίζονται με την επωνυμία σας και μπορούν να προσεγγίσουν αποτελεσματικά την επιθυμητή πελατειακή βάση σας.

 

Ερευνήστε και επιλέξτε influencers: Ψάξτε για influencers με σημαντικό ακόλουθο και αφοσίωση από το κοινό-στόχο σας. Λάβετε υπόψη παράγοντες όπως η ποιότητα περιεχομένου, τα ποσοστά αφοσίωσης, η αυθεντικότητα και η συνάφεια με την επωνυμία σας.

 

Καθορίστε τους στόχους και τους στόχους της καμπάνιας: Καθορίστε τι θέλετε να επιτύχετε μέσω της καμπάνιας επιρροής. Είτε πρόκειται για αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, για αύξηση της επισκεψιμότητας ιστότοπου, για τη δημιουργία δυνητικών πελατών ή για την ενίσχυση των πωλήσεων, η κατοχή συγκεκριμένων στόχων θα σας βοηθήσει να μετρήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας.

 

Συνεργαστείτε με influencers: Απευθυνθείτε στους επιλεγμένους influencers και προτείνετε μια συνεργασία ή συνεργασία. Κοινοποιήστε τους στόχους, τις προσδοκίες της καμπάνιας σας και τυχόν οδηγίες ή απαιτήσεις για τη δημιουργία περιεχομένου. Επιτρέψτε στους επηρεαστές ( δηλαδή, αυτούς που επηρεάζουν ένα μεγάλο κοινό στα Social Media, Instagram, TikTok, YouTube) τη δημιουργική ελευθερία να διατηρήσουν την αυθεντικότητα και να έχουν απήχηση στο κοινό τους.

 

Παρακολούθηση και μέτρηση αποτελεσμάτων: Χρησιμοποιήστε εργαλεία παρακολούθησης και αναλυτικά στοιχεία για να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών επιρροής σας ( όπως για παράδειγμα Google Analytics/4). Παρακολουθήστε βασικές μετρήσεις όπως η προσέγγιση χρηστών, η αφοσίωση, οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, οι μετατροπές και η απόδοση επένδυσης (ROI). Αυτά τα δεδομένα θα σας βοηθήσουν να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας στο OIM και να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις για μελλοντικές καμπάνιες.

 

Χτίστε μακροπρόθεσμες σχέσεις: Αντί να εστιάσετε αποκλειστικά σε μεμονωμένες συνεργασίες με επηρεαστές, σκεφτείτε να δημιουργήσετε μακροχρόνιες σχέσεις με παράγοντες επιρροής που προσφέρουν σταθερά αποτελέσματα και ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της επωνυμίας σας. Οι μακροχρόνιες συνεργασίες μπορούν να προσφέρουν περισσότερη αυθεντικότητα, εμπιστοσύνη και συνέχεια στις προσπάθειες μάρκετινγκ.

 

Μείνετε ενημερωμένοι με τους κανονισμούς: Λάβετε υπόψη τις νομικές και ρυθμιστικές κατευθυντήριες γραμμές που αφορούν το μάρκετινγκ επιρροών, όπως οι απαιτήσεις γνωστοποίησης για περιεχόμενο χορηγίας. Εξοικειωθείτε με τους κανόνες στις αγορές-στόχους σας για να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση και να διατηρήσετε τη διαφάνεια με το κοινό σας.


Tip: Για όσους ασχοληθούν με το Affiliate Marketing θα πρεπει να διαβάσουν προσεκτικά τους όρους που θέτει ο παραγωγός – ιδιοκτήτης των προϊόντων ή των υπηρεσιών, μια και σε ορισμένες περιπτώσεις δεν επιτρέπει αυτή την μέθοδο προβολής και ( έμμεσης ) διαφήμισης.

Το YouTube όταν πρόκειται για συγκεκριμένο Video θέλει να κάνετε κλικ εκεί που γραφεί «προώθηση επί πληρωμή» έτσι ώστε να γνωρίζει ο θεατής τι βλέπει και που θα πάει αν κάνει κλικ στον σύνδεσμό ( Link).

Για περισσότερα ( εκπαίδευση ) στο Affiliate Marketing δείτε εδώ: Πρακτική εκπαίδευση στο Affiliate Marketing.

 

Θυμηθείτε, το OIM είναι μόνο ένα συστατικό μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ, ( Μίγμα Μάρκετινγκ).

Η ενσωμάτωση των καμπανιών επιρροής με άλλα κανάλια και τακτικές μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπό τους και να επιτύχετε τους συνολικούς σας στόχους μάρκετινγκ.

 

Διαβάστε σχετικές υπηρεσίες μας στην Ελλάδα.

Τι είναι το Brand στο μάρκετινγκ και τι μπορώ να κάνω ως νέα επιχείρηση για την επωνυμία μου;

Τι είναι το Customers Journey (Ταξίδι πελατών) και πώς μπορεί αυτό να βοηθήσει το σχέδιο μάρκετινγκ μου;

Τι είναι το Βίντεο μάρκετινγκ 2023

 Τι είναι το Omni-digital marketing και πως αυτή η στρατηγική μπορεί να βοηθήσει μια Ελληνική επιχείρηση.

Μια στρατηγική προώθηση για καταχωρίσεις Airbnb και μια προώθηση VRBO για την ενίσχυση των κρατήσεων Airbnb.

Τι σημαίνουν τα χρώματα στο Marketing και πώς η ορθή χρήση τους επηρεάζει τους καταναλωτές;

Δείτε το Αγγλικό μας website: Digital Marketing ( Digital Bee).

και!

Οι 100 μεγαλύτεροι Influencers στην Ελλάδα!

Copyright © 2023 | Billy Kasis | Digital Marketing Brand and Marketing Mix.

Comments