Τι μας λέει η νέα πολιτική της Google σχετικά με το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI
Τρίτη 1η Αυγούστου 2023.
Μέχρι τώρα έχετε πιθανότατα χρησιμοποιήσει ένα από τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης εκεί έξω, όπως το ChatGPT ή το Bard.
Και πιθανότατα έχετε δημιουργήσει περιεχόμενο
χρησιμοποιώντας αυτά τα εργαλεία.
Η Google έχει υιοθετήσει γενικά μια θέση ότι είναι εντάξει
με το περιεχόμενο που γράφεται από την τεχνητή νοημοσύνη, εφόσον αυτό ωφελεί
τους ανθρώπους και δεν επικεντρώνεται στη χειραγώγηση των αποτελεσμάτων
αναζήτησης.
Αλλά πιστεύω ότι αυτό θα αλλάξει, και έχει ήδη αρχίσει να
συμβαίνει…
Πολιτική Google Merchant Center
Η Google μόλις ενημέρωσε την πολιτική της για το εμπορικό
κέντρο με αυτό…
Προσοχή!
Απο την ανακοίνωση της Google.
Αυτοματοποιημένο περιεχόμενο:
Δεν επιτρέπουμε κριτικές που
δημιουργούνται κυρίως από αυτοματοποιημένο πρόγραμμα ή εφαρμογή τεχνητής
νοημοσύνης. Εάν έχετε εντοπίσει τέτοιο περιεχόμενο, θα πρέπει να επισημανθεί ως
ανεπιθύμητο στη ροή σας χρησιμοποιώντας το χαρακτηριστικό <is_spam>.
Με άλλα λόγια, το περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή
νοημοσύνη για κριτικές θεωρείται ανεπιθύμητο.
Και είναι λογικό γιατί το κάνουν αυτό.
Θέλουν να αφήσετε μια «πραγματική» κριτική. Αυτό που δίνει στους δυνητικούς πελάτες πληροφορίες σχετικά με το εάν πρέπει να συνεργαστούν με μια συγκεκριμένη εταιρεία ή να αγοράσουν ένα προϊόν.
Μια κριτική που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη δεν θα
δώσει στους δυνητικούς πελάτες το ίδιο είδος ανατροφοδότησης με μια ανθρώπινη
γραπτή κριτική.
Αλλά στοιχηματίζω ότι δεν θα σταματήσει εκεί…
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να παράγει ανακριβή αποτελέσματα
Αν και η τεχνητή νοημοσύνη είναι εξαιρετική, έχει τα ελαττώματα της.
Λάβετε υπόψη ότι η έξοδος του βασίζεται σε εισόδους ( Input Data) από ανθρωπινο περιεχώμενο.
Οι είσοδοι είναι συνήθως ολόκληρος ο ιστός ( WWW) που διαβάζει αναλυτικά, και όλοι γνωρίζουμε ότι μεγάλο μέρος του περιεχομένου εκεί έξω είναι ανακριβές, γεγονός που μπορεί να δημιουργήσει κακές εξόδους από την τεχνητή νοημοσύνη.
Και δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα βελτιωθεί με τον καιρό.
Για παράδειγμα, μια μελέτη του Stanford διαπίστωσε ότι το ChatGPT πέρασε από
την απάντηση σε μια απλή μαθηματική ερώτηση με ακρίβεια το 98% του χρόνου σε
τελικά μόνο στο 2% του χρόνου.
Με άλλα λόγια, με τον καιρό χειροτέρεψε.
Ένα άλλο παράδειγμα ανακρίβειας με την τεχνητή νοημοσύνη
είναι ότι γιατροί σε 17 ειδικότητες έθεσαν 284 ιατρικές ερωτήσεις στο ChatGPT .
Βρήκαν ότι είχε ακρίβεια 92%.
Το 92% μπορεί να είναι Α στο σχολείο, αλλά όταν έχετε να
κάνετε με ιατρικές συμβουλές, οι λάθος συμβουλές θα μπορούσαν ενδεχομένως να
σας βλάψουν ή ακόμα και να σας σκοτώσουν.
Λοιπόν, τι πιστεύουμε ότι θα κάνει η Google;
Αν και οι μηχανές αναζήτησης δεν έχουν πρόβλημα με το
περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη, θα θέλουν να ελέγχουν σε τι
μπορεί ή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί… τουλάχιστον όσον αφορά τα αποτελέσματα
αναζήτησης .
Για παράδειγμα, αμφιβάλλω ότι θα θέλουν να παρουσιάσουν
περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη για τα χρήματά σας, τα
θέματα της ζωής σας .
Στην ουσία, οικονομικές συμβουλές, ιατρικές συμβουλές ή
οτιδήποτε αν βρεθεί ανακριβές θα μπορούσε να βλάψει κάποιον.
Ακριβώς όπως δεν θέλουν κριτικές που δημιουργούνται από
τεχνητή νοημοσύνη, δεν θα θέλουν περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή
νοημοσύνη μακροπρόθεσμα για περιεχόμενο που μπορεί να είναι επιζήμιο για
κάποιον.
Από την άλλη πλευρά, δεν νομίζω ότι θα τους ένοιαζε τόσο πολύ αν ένα κομμάτι τεχνητής νοημοσύνης σχετικά με το «πώς να δένω μια γραβάτα» ήταν απενεργοποιημένο. Επειδή στη χειρότερη περίπτωση, μπορεί απλώς να σας κάνει να φαίνεστε άσχημα αν η γραβάτα σας δεν ήταν ίσια ή ήταν λίγο ανομοιόμορφη.
Η άποψη της Τεχνητής Νοημοσύνης πως η ίδια «Βλέπει» την Μόνα Λίζα, σήμερα.
Συμπέρασμα
Εάν δημιουργείτε περιεχόμενο μέσω τεχνητής νοημοσύνης,
βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει έναν ανθρώπινο έλεγχο. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε
να βεβαιωθείτε ότι είναι ακριβές και παρέχει τη μεγαλύτερη αξία σε άλλους.
Βρίσκουμε μια μεγάλη τάση εταιρειών που αξιοποιούν την τεχνολογία AI για όλους τους τύπους περιεχομένου. Και μακροπρόθεσμα, πιστεύουμε ότι οι αλγόριθμοί τους θα προτιμούν το ανθρώπινο γραμμένο περιεχόμενο επειδή θα γίνει πιο σπάνιο ( Και πιο απρόβλεπτο θα πρόσθετα).
Η τεχνητή νοημοσύνη χρειάζεται ανθρώπινη συμβολή και η καλύτερη μορφή αυτής είναι ανθρώπινο γραπτό περιεχόμενο.
Ως εκ τούτου, πιστεύουμε ότι οι αλγόριθμοι θα επικεντρωθούν σε ανθρώπινο γραπτό περιεχόμενο.
Και ακόμα κι αν χρησιμοποιείτε τεχνητή νοημοσύνη για να ξεκινήσετε τη διαδικασία γραφής, μπορείτε ακόμα να ζητήσετε από έναν άνθρωπο να την τροποποιήσει ( να κάνει Editing με τα χεράκια του ή με ειδικά προγράμματα).
Έτσι, το ερώτημα είναι, πόσο από το περιεχόμενό σας θα δημιουργηθεί με τεχνητή νοημοσύνη;
Πηγή του άρθρου: Google’s New Policy Tells Us About A.I. Generated Content
Σχετικά άρθρα:
Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΉΣ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗΣ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΌ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΠΏΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΜΕ BANNER ΒΊΝΤΕΟ ΝΑ ΒΟΗΘΉΣΟΥΝ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΩΝ ΣΤΟ GOOGLE ADS;
Billy Kasis - Ενημέρωση: Αύγουστος 2023
Comments
Post a Comment
Comments are for everyone; feel free to express yourself!