Billy Kasis : Τι είναι το E-shop Marketing;

E-shop Video Marketing

 Σάββατο 27 Μαΐου 2023.

Το eShop Marketing είναι οι στρατηγικές και οι δραστηριότητες που χρησιμοποιούνται για την προώθηση και την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ή μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου. 

Περιλαμβάνει διάφορες τεχνικές για την προσέλκυση πελατών, την αύξηση της προβολής, την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου και τη δημιουργία πωλήσεων σε ένα περιβάλλον eShop. 

Μερικά κοινά στοιχεία του μάρκετινγκ eShop περιλαμβάνουν: 

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO): Βελτιστοποίηση του ιστότοπου και των σελίδων προϊόντων του eShop για υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αυξάνοντας την οργανική επισκεψιμότητα.

 

Pay-Per-Click Advertising (PPC): Προβολή στοχευμένων διαφημίσεων σε μηχανές αναζήτησης ή άλλες πλατφόρμες, πληρώνοντας μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμιση. Αυτή η μέθοδος μπορεί να αυξήσει την ορατότητα και να αυξήσει την επισκεψιμότητα.

Social Media Marketing: Χρήση πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αλληλεπίδραση με πιθανούς πελάτες, την κοινή χρήση πληροφοριών προϊόντων και την προώθηση ειδικών προσφορών ή εκπτώσεων.

 

Μάρκετινγκ περιεχομένου: Δημιουργία πολύτιμου και σχετικού περιεχομένου, όπως αναρτήσεις ιστολογίου, βίντεο ή οδηγούς, για να προσελκύσετε και να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να βοηθήσει στην καθιέρωση του eShop ως αξιόπιστης πηγής και στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

 

Email Marketing: Δημιουργία λίστας email πελατών και αποστολή στοχευμένων email με ενημερώσεις προϊόντων, προωθήσεις και εξατομικευμένες προσφορές για την ενθάρρυνση επαναλαμβανόμενων αγορών.

 

Influencer Marketing: Συνεργασία με άτομα με επιρροή ή προσωπικότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με σημαντικούς ακόλουθους για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών στο κοινό τους.

 

Conversion Rate Optimization (CRO): Εφαρμογή στρατηγικών για τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπής των επισκεπτών του ιστότοπου σε πελάτες, όπως η βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήστη, η βελτίωση των περιγραφών προϊόντων ή η απλοποίηση της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς.

 

Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM): Χρήση δεδομένων πελατών και εφαρμογή στρατηγικών για τη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με τους πελάτες, όπως εξατομικευμένες προτάσεις, προγράμματα αφοσίωσης ή παρακολούθηση μετά την αγορά.

 

Analytics και παρακολούθηση: Παρακολούθηση και ανάλυση δεδομένων σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, τη συμπεριφορά των χρηστών, τα ποσοστά μετατροπών και τις πωλήσεις για τον εντοπισμό τάσεων, τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των καμπανιών μάρκετινγκ και τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων.

 

Το επιτυχημένο μάρκετινγκ eShop περιλαμβάνει έναν συνδυασμό αυτών των τεχνικών προσαρμοσμένων στο συγκεκριμένο κοινό-στόχο και τους στόχους του ηλεκτρονικού καταστήματος. 

Στόχος του είναι να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα επωνυμίας, να αυξήσει την επισκεψιμότητα, να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες και να τους διατηρήσει για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχείρησης. 

The Best Affiliate World Digital Market

Όσον αφορά το ίδιο το e-shop ως ειδικός στο Digital Marketing, θα περιέγραφα συνοπτικά με τι τρόπο επηρεάζεται η γενική εικόνα και απόδοση του και κυρίως ποιοι είναι εκείνοι οι καθοριστικοί παράγοντες που επιδρούν καταλυτικά στην επιτυχία ή όχι.

1. Ανάλυση PEST είναι μια ανάλυση των πολιτικών και κοινωνικών συνθηκών που θα κινηθεί το ηλεκτρονικό κατάστημα. Είτε πουλάμε στην χώρα μας ή σε άλλες χώρες ( ακόμα ποιο δύσκολο ) θα πρέπει να εξετάσουμε τους περιορισμούς που μπορεί να έχει το περιεχόμενο του καταστήματος, την οικονομική κατάσταση της χώρας και των καταναλωτών αλλά και την ισοτιμία του νομίσματος. 

Για παράδειγμα η Αργεντινή ή η Τουρκία αντιμετωπίζουν το τελευταίο διάστημα μεγάλες πληθωριστικές πιέσεις με αποτέλεσμα ίσως τα προϊόντα μας να μην είναι ανταγωνιστικά ή οι καταναλωτές να στρέφονται σε αγορά κυρίως βασικών προϊόντων, παρά καταναλωτικά ή μόδα λ.χ. αξεσουάρ, η ηλεκτρονικά.

Το εθιμικό δίκαιο, δηλαδή δεν μπορούμε να έχουμε ξανθιές όμορφες κοπέλες με μπικίνι στην Σαουδική Αραβία!

Οι περιορισμοί στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ( ή Capital Control) αν μια χώρα για δικούς της λόγους δεν επιτρέπει την ελεύθερη εξαγωγή συναλλάγματος.

Πληροφορίες για όλα τα παραπάνω θα μπορέσουμε να πάρουμε από τα Ελληνικά προξενιά των χωρών που επιθυμούμε από τα αρμόδια γραφεία του ΟΕΥ ( δες εδώ Γραφεία Οικονομικών και εμπορικών Υποθέσεων).

2. Η ανάλυση SWOT είναι ένα εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού που χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση των δυνατών σημείων, των αδυναμιών, των ευκαιριών και των απειλών μιας επιχείρησης, ενός έργου ή οποιασδήποτε άλλης οντότητας. Παρέχει ένα δομημένο πλαίσιο για την αξιολόγηση εσωτερικών και εξωτερικών παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση του οργανισμού.

3. Οι εσωτερικοί παράγοντες της επιχείρησης μας.

Αν εμείς είμαστε ένα «Μπάχαλο» κάπως έτσι θα είναι και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Παράδειγμα, άθλια και απρόσεκτη συσκευασία, αποτέλεσμα να φτάνουν στους πελάτες πέραν του φυσιολογικού τα είδη μας, σπασμένα! Εμείς να τους απαντάμε «Πρόβλημα σας»

Αυτοί να γραφούν διαφορά «κολακευτικά» στα σχόλια και εμείς να τους απαντάμε βρίζοντας!

Να μη έχουμε Help desk τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή τηλέφωνο παραπόνων, να μην το σηκώνουμε, και αν ο ανιψιός μας κάποια στιγμή σηκώσει την προβοσκίδα του από το TikTok να πει : Με λένε Γιώργο, είμαι μια χαρά παιδί, ούτε ψάχνομαι, ούτε μου λείπει κάτι!

4. Οι εξωτερικοί παράγωγες της επιχείρησης.

Το άφησα τελευταίο μια και είναι το μόνο που το «Μαγαζί» είναι σχεδόν εντελώς ανίκανο να επηρεάσει το παραμικρό.

Έχει να κάνει με το πώς η ίδια η χώρα με τους νόμους που ψηφίζει, τα μέτρα που λαμβάνει εναντίων της μικρή επιχειρηματικότητας, η πολιτικοί και οικονομική αστάθεια, αλλά και το χαμηλό φράγμα εισδοχής νέων παρεμφερών επιχειρήσεων με το ίδιο αντικείμενο μπορούν να μας επηρεάσουν.

Το μέλλον είναι για αυτούς που το προβλέπουν ( Μαντείο της Καστέλας).

 Το ψηφιακό κομμάτι που έχει να κάνει με το Digital Marketing αναφέρθηκε παραπάνω.

Σε αυτό το σημείο θα πρόσθετα το – ειλικρινές και έμπρακτο  -ενδιαφέρον που θα δείξει ο σύμβουλος ψηφιακής πολιτικής του E-shop για τον πελάτη του.

Και κατά πόσο ο ιδιοκτήτης του e-shop θέλει και μπορεί να εμβαθύνει στην γνώση αυτή.

Το ταγκό θέλει δύο χορευτές.

Συγγραφή του άρθρου : Billy Kasis ( ψάξτε με στο Matrix ).

Matrix = Google, Bing 

«Η διαφήμιση είναι το πόδι στο γκάζι, το σπιρούνι στα πλευρά που κάνει την οικονομία να ξεχύνεται μπροστά.» Robert WSarnof , 1918-1997, Αμερικανός manager

«Οποιαδήποτε επιχείρηση, προσπαθεί να φτάσει μέχρι εκεί που μπορεί να απλώσει την προβολή της δυναμικής της, και φτάνει μέχρι εκεί που οι καθιερωμένοι ανταγωνιστές της, της επιτρέπουν.» Billy Kasis (Guru)

Copyright © 2023 | Billy Kasis | Digital Marketing Brand and Marketing Mix.

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

1. ΔΙΑΦΉΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΕ ΤΟ TIKTOK

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΚΑΙ ΧΡΉΣΗ ΤΩΝ GIFS ΣΤΟ VIDEO MARKETING.

3. ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΕΙΚΌΝΩΝ

4. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ GRAPHIC MARKETING;

5. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ BRAND ΣΤΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΚΆΝΩ ΩΣ ΝΈΑ ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΊΑ ΜΟΥ;

6. Η GOOGLE ΚΆΝΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΉ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗΣ ΌΠΩΣ ΤΗΝ ΞΈΡΟΥΜΕ.

7. BILLY KASIS : ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ E-SHOP MARKETING;

8. ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΣΤΟ INTERNET, ΣΗΜΑΝΤΙΚΈΣ ΝΟΜΙΚΈΣ ΑΛΛΑΓΈΣ ΚΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΑ!

9. Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΉΣ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗΣ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΌ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ.

10. ΤΙ ΝΈΟ ΜΑΣ ΦΈΡΝΕΙ; Η GOOGLE

11. Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΉ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΕΝΈΚΡΙΝΕ ΜΙΑ ΝΈΑ ΑΠΌΦΑΣΗ ΕΠΆΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΊΣ ΚΑΙ ΑΞΙΌΠΙΣΤΕΣ ΡΟΈΣ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ ΕΕ-ΗΠΑ.

 Και από την Ελληνική σελίδα μας:

Υπηρεσίες και γνωριμία με το Video Marketing.

Τι είναι το Μίγμα Μάρκετινγκ ( Marketing Mix);

Τι είναι το Omni-Channel Marketing;

Τι είναι το Brand and Branding;

Τι είναι το Airbnb Booking Marketing;

Τι σημαίνουν τα χρώματα στο Marketing και πώς η ορθή χρήση τους επηρεάζει τους καταναλωτές;

Τι είναι Οι διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων; 

Και

Το σχετικό ( είναι στα Αγγλικά ) YouTube ChannelVideo Digital Marketing 2023

Και η σελίδα μας στα «Ξένα»  Digital-Marketing by Digital Bee.

Σχετικό Video μας, Υπηρεσίες Video Marketing


Internet Νομικά Θέματα Google

Billy Kasis video marketing Greece

Video Marketing by Billy Kasis


Contact with Billy Kasis


Copyright © 2023 | Billy Kasis | Digital Marketing Brand and Marketing Mix.

Comments