Τι είναι το Brand στο μάρκετινγκ και τι μπορώ να κάνω ως νέα επιχείρηση για την επωνυμία μου;

Τρίτη 18 Απριλίου 2023.

Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μια επωνυμία (Brand) αναφέρεται σε μια μοναδική ταυτότητα που δημιουργεί μια επιχείρηση για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.

 Μια ισχυρή επωνυμία μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της και να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και αφοσίωση μεταξύ του κοινού-στόχου της. 

Ακολουθεί μια Απλή, γενική  και κατανοητή – για όλους - και όχι μια ακαδημαϊκή εξατομικευμένη επιστημονική προσέγγιση, αναλυτική περιγραφή της στρατηγικής, βήμα προς βήμα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης επωνυμίας (Brand) για τη νέα σας επιχείρηση: 

Καθορίστε την ταυτότητα της επωνυμίας σας: Καθορίστε τον σκοπό, τις αξίες, την προσωπικότητα και το κοινό-στόχο της επωνυμίας σας. Αυτό το βήμα θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια σαφή και συνεπή ταυτότητα επωνυμίας που θα έχει απήχηση στους πελάτες σας.

 

Δημιουργία επωνυμίας και λογότυπου: Επιλέξτε ένα όνομα και σχεδιάστε ένα λογότυπο που να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της επωνυμίας σας και να απευθύνεται στο κοινό-στόχο σας ( δείτε στο τέλος σχετικές υπηρεσίες που προσφέρουμε).

 

Αναπτύξτε τη φωνή της επωνυμίας σας: Προσδιορίστε πώς θα επικοινωνεί η επωνυμία σας με τους πελάτες της, συμπεριλαμβανομένου του τόνου, της γλώσσας και των μηνυμάτων, αυτό έχει να κάνει μια ομοιογένεια και συνέχεια στα ηχητικά ( Voice Over ) δηλαδή στα Video σας στο YouTube ή στο TikTok να ακούνε την ίδια φωνή με την ίδια πάντα χροιά.

 

Δημιουργήστε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία: Δημιουργήστε έναν ιστότοπο και προφίλ κοινωνικών μέσων που αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας και παρέχουν πολύτιμο περιεχόμενο για το κοινό σας, χρησιμοποιείστε τα νέα «Εργαλεία» της τεχνολογία όπως UX/UI.

 

Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας: Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας, να δημιουργήσετε σχέσεις και να δημιουργήσετε υποστηρικτές της επωνυμίας. Μιλήστε μαζί τους, αντιμετωπίστε δημιουργικά τους Haters.

 

Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών: Προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών που αντανακλά τις αξίες της επωνυμίας σας και δημιουργεί μια θετική εμπειρία πελάτη, όπως Chat, τηλεφωνικός αριθμός παραπόνων, 24/7 help telephone center ( ανάλογα φυσικά με το είδος της επιχείρησης), Feedback.

 

Παρακολουθήστε και μετρήστε την επιτυχία της επωνυμίας σας: Χρησιμοποιήστε αναλυτικά στοιχεία και άλλα εργαλεία για να παρακολουθείτε την απόδοση της επωνυμίας σας, να μετράτε τον αντίκτυπό της και να κάνετε προσαρμογές όπως απαιτείται.

 

Ακολουθώντας αυτά τα βήματα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρή επωνυμία που ξεχωρίζει στον κλάδο σας και έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας.


Να θυμάστε ότι η οικοδόμηση μιας επωνυμίας είναι μια συνεχής διαδικασία που απαιτεί συνεχή προσπάθεια ( Δαπάνες) και προσοχή, αλλά με μια σαφή στρατηγική και συνεπή εκτέλεση, μπορείτε να επιτύχετε την επιτυχία της επωνυμίας, αν αυτός είναι ο στρατηγικός σας μακροχρόνιος σχεδιασμός και στόχος. Στην πραγματικότητα είναι η συλλογική αντίληψη που έχουν οι άνθρωποι ( όχι μόνο οι πελάτες ) μας για εμάς! ( βλέποντας απλά και μόνο το Logo).

 Τι είναι το Branding στο ψηφιακό μάρκετινγκ;

 Το branding στο ψηφιακό μάρκετινγκ ( Digital Marketing)  αναφέρεται στη δημιουργία και την προώθηση μιας μοναδικής ταυτότητας για μια επιχείρηση ή ένα προϊόν μέσω διαφόρων διαδικτυακών καναλιών ( δείτε στο τέλος για τα κανάλια προώθησης).

Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει τη δημιουργία επωνυμίας, λογότυπου, οπτικής ταυτότητας, ανταλλαγής μηνυμάτων και φωνής που αντηχούν στο κοινό-στόχο και ξεχωρίζουν την επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της. 

Το branding στο ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει μια ποικιλία στρατηγικών, όπως το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ περιεχομένου, το μάρκετινγκ μέσω email, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και τη διαφήμιση επί πληρωμή. 

Το branding στο ψηφιακό μάρκετινγκ στοχεύει στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, στη δημιουργία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με το κοινό-στόχο και στη δημιουργία μιας πιστής πελατειακής βάσης.

Το Digital Branging απαιτεί μακροχρόνιο σχεδιασμό και αυτό, με σαφείς και προκαθορισμένος στόχους που θα αντικατοπτρίζουν απόλυτα της πραγματική εικόνα της επιχείρησης, την εταιρική ταυτότητα, το προϊόν και του οράματος του δημιουργού της επιχείρησης πάντα σε σχέση με την κοινωνική εμπορική ευθύνη.

Απαιτεί χρόνο, υπομονή, συνέπεια, συνέχεια, και ….  Έξοδα.

Το αποτελεσματικό Branding στο ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιτύχουν τους στόχους μάρκετινγκ και πωλήσεων δημιουργώντας μια αναγνωρίσιμη και αξέχαστη ταυτότητα επωνυμίας που τις διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές τους. 

  Μια ισχυρή στρατηγική ψηφιακής επωνυμίας μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, να βελτιώσουν την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις.

Billy Kasis ( Google It).

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

1. ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΚΑΙ ΧΡΉΣΗ ΤΩΝ GIFS ΣΤΟ VIDEO MARKETING.

2. ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΕΙΚΌΝΩΝ

3. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ GRAPHIC MARKETING;

4. ΔΙΑΦΉΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΕ ΤΟ TIKTOK

5. ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΣΤΟ TIK-TOK, HASHTAG CHALLENGES | ΣΥΜΒΟΥΛΈΣ ΑΠΌ MARKETING ΚΑΙ SOCIAL MEDIA EXPERTS ΤΟ 2023

6. ΈΧΩ ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΌ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ. ΠΏΣ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΞΕΚΙΝΉΣΩ ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΌ ΚΑΤΆΣΤΗΜΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΚΑΙ ΠΏΣ ΑΥΤΌ ΘΑ ΕΠΗΡΕΆΣΕΙ ΤΙΣ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΜΟΥ;

7. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ UX ΚΑΙ ΤΟ UI ΚΑΙ ΠΏΣ ΜΠΟΡΟΎΝ ΑΥΤΆ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΉΣΟΥΝ ΝΑ ΒΕΛΤΙΏΣΩ ΤΟΝ ΙΣΤΌΤΟΠΟ Ή ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΜΟΥ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΉΤΗΣ ΜΙΚΡΉΣ ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗΣ;

8. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΌ CRM; ΚΑΙ ΠΏΣ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΒΟΗΘΉΣΕΙ ΤΗ ΜΙΚΡΉ ΜΟΥ ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ ΝΑ ΑΥΞΉΣΕΙ ΤΙΣ ΠΩΛΉΣΕΙΣ ΤΗΣ

9. ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΏΝ ΣΤΑΔΊΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗΣ ΕΝΌΣ WEBSITE Ή BLOG ΑΠΌ ΤΗΝ GOOGLE

10. GOOGLE ANALYTICS 2023 και ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΥΣΑ ΑΞΙΟΠΟΊΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗΣ.

11.ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΎΣΕΙΣ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ LINKEDIN 2023

12. ΣΤΌΧΟΣ ΜΙΑΣ ΠΛΗΡΩΜΈΝΗΣ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗΣ ΣΤΗΝ GOOGLE ΣΕ ΆΜΕΣΗ ΣΧΈΣΗ ΚΑΙ ΧΡΉΣΗ VIDEO

13. ΤΑ ΒΉΜΑΤΑ ΣΕ ΈΝΑ ΣΧΈΔΙΟ ΕΚΣΤΡΑΤΕΊΑΣ ΣΤΑ ΜΈΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉΣ ΔΙΚΤΎΩΣΗΣ SOCIAL MEDIA. 

14. ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΜΌΝΟ ΤΟ YouTube. ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΊΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΈΣ ΠΛΑΤΦΌΡΜΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΊΑΣ Video ΓΙΑ ΤΟ 2023

15. ΚΑΝΌΝΕΣ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗΣ ΣΤΟ FACEBOOK

16. ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΌ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΕ ΈΝΑ ΥΠΈΡ ΚΟΡΕΣΜΈΝΟ ΑΠΌ ΤΙΣΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΚΟΙΝΌ

17. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ OMNI-CHANNEL;

18. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΌ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ;

και

19. Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΉ ΘΈΣΗ ΜΙΆΣ ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΉ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΉΣ ΚΡΊΣΗΣ

20. Σχετικά Άρθρα εις την αγγλική γλώσσα, στα «ξένα» που έλεγε και η γιαγιά μου! 

Video Digital Marketing youtube



Affiliate world digital market and crypto tools


@videostudio2023

Comments