Παγκόσμια κρίση | Ο ρόλος του νέου επιχειρηματία το έτος 2023.
Αθήνα 25 Μαΐου 2023. Μεταξύ πολλών άλλων ρόλων και συχνά αντικρουόμενων, είναι να προσπαθήσει να μεταβιβάσει το πλάνο ανάπτυξης και στους συνεργάτες του έτσι ώστε να τους εμπνεύσει να υλοποιήσουν την ιδέα και να την κάνουν πράξη.
Και αυτό γιατί, μια και αν βουλιάξουν θα πάνε όλοι μαζί στον πάτο, δηλαδή διάχυση της συλλογικής ευθύνης.
όλα γύρω μας αλλάζουν συνεχώς, με το μεγαλύτερο πρόβλημα να εστιάζει, στην συλλογική κακή ψυχολογία των καταναλωτών που οφείλετε στην ακρίβεια, στον αυξημένο πληθωρισμό και κυρίως στον αντίκτυπο που θα έχει στην ζωή του η επόμενη επέλαση της τεχνητής νοημοσύνης.
Οι μικρές και οι μεγάλες επιχειρήσεις και ιδιαίτερα όσες
έχουν αυξημένες ταμειακές υποχρεώσεις και δάνεια στις τράπεζες θα δυσκολευτούν
να προσαρμοστούν, με την ταχύτητα, την αμεσότητα που θέλει η βίαιη αλλαγή της αγοράς
και της παγκόσμιας οικονομίας.
Οι ειδικοί στο Digital Marketing και Social Media marketing, μας προτείνουν να δημιουργούμε συνεχώς χρήσιμο και ελκυστικό περιεχόμενο για όλους όχι μόνο για τους πελάτες τους ή τους υποψηφίους πελάτες.
Και στο κάτω κάτω της γραφής, πόση πληροφορία ( άσχετα αν
είναι χρήσιμη ) μπορείς να αφομοιώσεις, μέσα στον ελάχιστο πολύτιμο ελεύθερο
χρόνο που σου δίνουν, και από ποιο μέσο; TikTok, YouTube,
Instagram, Facebook, Twitter;
Αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα, και αυτό δεν είναι άλλο η λογαριθμική αύξηση των συγκεκριμένων Video και η αξιοπιστία που μπορεί να έχουν!
Η έλλειψη εμπιστοσύνης οδηγεί στην απώλεια της Ελπίδας.
Τα επόμενα χρόνια θα αλλάξουν σχεδόν όλα όσα γνωρίζαμε και θα αναγκαστούν οι επιστήμονες της οικονομίας, της επιχειρηματικότητας και άλλων τομέων που εμπλέκονται στην βίαιη αυτή αλλαγή να ξαναγράψουν τα βιβλία τους, με την βοήθεια ενός Robot Αυτή τη φορά!
ΤζωνΜαίναρντ Κέυνς , 1883-1946, Βρετανός οικονομολόγος
Ακόμα και μεγάλοι Οργανισμοί όπως οι Τράπεζες τα επόμενα χρόνια θα εξαφανιστούν τουλάχιστον με τον τρόπο που μέχρι τώρα το είχαμε αντιλήφθη με την εφαρμογή της νέας Οικονομίας που μεταξύ άλλων θα εξαλείψει εντελώς και τους μεσάζοντες και τον υπερβολικό πλούτο και την κατάχρηση αυτού, μια και θα θεωρηθεί και αυτό ως μια από τις αιτίες της παρακμής της γενιάς που σήμερα κατέχει παγκόσμια τη εξουσία και τον πλούτο, και θα αποδεδειχθεί τελικά και εκ του αποτέσματός, ανεπαρκείς ελλειποβαρείς ( όλος ο πολιτικός κόσμος, σύσσωμα και παγκόσμια) και ανεύθυνος, στην μετάβαση από τον παλαιό κόσμο των αξιών στο νέο κόσμο των ιδεών.
«Νομίζω πως είμαστε δυστυχισμένοι εν μέρει επειδή έχουμε μόνο έναν θεό, την οικονομία.»
James Hillman , 1926-2011, Αμερικανός ψυχολόγος
και από τον Billy Kasis:
Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που το σχεδιάζουν!
Η επιβίωση μιας επιχείρησης είναι αντιστρόφως ανάλογη της ικανότητα μετατροπής των εξωτερικών παραγόντων προς όφελος του επιχειρηματία.
Έφτασε το τέλος των μακροχρόνιων σχεδιασμών ! ζήτω το σήμερα ( άντε και το αύριο).
και τέλος
«Το αυθεντικό Marketing δεν είναι να πουλάς αυτό που παράγεις, αλλά να ξέρεις τι να παράγεις.» Philip Kotler , 1931-, Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ
Συμπέρασμα
Αν προσπαθήσουμε να βρούμε τις ενδεδειγμένες λύσεις για την επιχείρηση μας με εργαλεία που κατασκευάστηκαν στο παρελθόν ( δίχως να τα υποτιμώ ) θα χάσουμε την ικανότητα να συνθέσουμε την κοντινή εικόνα ενός δυστοπικού μέλλοντος.
Οι παράλογες εποχές απαιτούν παράλογες λύσεις.
Το νέο αχνοφαίνεται, αλλά ακόμα δεν έχει έρθει, η ερώτηση είναι ποιά θα είναι η θέση της νέα επιχείρησης στην νέα εποχή και ποιές ανάγκες θα καλύπτει, και αν η παρουσία της και η ύπαρξη της εγκριθεί από την τεχνητή νοημοσύνη!
Πηγή του άρθρου: THE ROLE OFTHE NEW BUSINESS IN THE YEAR 2023.
Διαβάστε χρήσιμα άρθρα
«Η διαφήμιση είναι το πόδι στο γκάζι, το σπιρούνι στα πλευρά που κάνει την οικονομία να ξεχύνεται μπροστά.» Robert W. Sarnof , 1918-1997, Αμερικανός manager
«Οποιαδήποτε επιχείρηση, προσπαθεί να φτάσει μέχρι εκεί που μπορεί να απλώσει την προβολή της δυναμικής της, και φτάνει μέχρι εκεί που οι καθιερωμένοι ανταγωνιστές της, της επιτρέπουν.» Billy Kasis (Guru)
Copyright © 2023 | Billy Kasis | Digital Marketing Brand and Marketing Mix.
Διαβάστε σχετικά άρθρα:
1. ΔΙΑΦΉΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΕ ΤΟ TIKTOK
2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΚΑΙ ΧΡΉΣΗ ΤΩΝ GIF’S ΣΤΟ VIDEO MARKETING.
3. ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΕΙΚΌΝΩΝ
4. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ GRAPHIC MARKETING;
5. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ BRAND ΣΤΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΚΆΝΩ ΩΣ ΝΈΑ ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΊΑ ΜΟΥ;
6. Η GOOGLE ΚΆΝΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΉ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗΣ ΌΠΩΣ ΤΗΝ ΞΈΡΟΥΜΕ.
7. BILLY KASIS : ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ E-SHOP MARKETING;
8. ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΣΤΟ INTERNET, ΣΗΜΑΝΤΙΚΈΣ ΝΟΜΙΚΈΣ ΑΛΛΑΓΈΣ ΚΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΑ!
9. Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΉΣ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗΣ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΌ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ.
10. ΤΙ ΝΈΟ ΜΑΣ ΦΈΡΝΕΙ; Η GOOGLE
Και από την Ελληνική σελίδα μας:
Υπηρεσίες και γνωριμία με το Video Marketing.
Τι είναι το Μίγμα Μάρκετινγκ ( Marketing Mix);
Τι είναι το Omni-Channel Marketing;
Τι είναι το Brand and Branding;
Τι είναι το Airbnb Booking Marketing;
Τι σημαίνουν τα χρώματα στο Marketing και πώς η ορθή χρήση τους επηρεάζει τους καταναλωτές;
Τι είναι Οι διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων;
Και
Το σχετικό ( είναι στα Αγγλικά ) YouTube Channel: Video Digital Marketing 2023
Και η σελίδα μας στα «Ξένα» Digital-Marketing by Digital Bee.
Comments
Post a Comment
Comments are for everyone; feel free to express yourself!