Πώς μπορούν να συναντηθούν η βιομηχανία κρέατος και το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Χαρούμενη Αγελάδα

Τι προτείνουμε σε μια μεγάλη επιχείρηση λιανικής πώλησης κρέατος στην πόλη ως βήματα για την ενίσχυση της τοπικής παρουσίας, του Branding και των πωλήσεών της χρησιμοποιώντας το Digital Marketing σε όλες τις μορφές του, ακόμη και την τεχνητή νοημοσύνη;

Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), η παγκόσμια κατανάλωση κρέατος αυξήθηκε κατά 20% μεταξύ 2000 και 2018

Αυτή η αύξηση οφείλεται κυρίως στην αύξηση των εισοδημάτων και στην αλλαγή της διατροφής στις αναπτυσσόμενες χώρες. (Πηγή: ΟΟΣΑ - Κατανάλωση κρέατος).

Οι λιανικές τιμές κρέατος ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή και τον τύπο κρέατος. 

Ωστόσο, μια έκθεση του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών (FAO) διαπίστωσε ότι μεταξύ 2019 και 2020, οι παγκόσμιες τιμές για το βοδινό και το χοιρινό κρέας αυξήθηκαν κατά περίπου 4%, ενώ οι τιμές για τα πουλερικά παρέμειναν σταθερές. (Πηγή: FAO - Meat Price Index)

[ Τα επόμενα χρόνια η παγκόσμια αγορά των Media θα υποστηρίξει την αποχή από την κατανάλωση κρέατος οποιασδήποτε μορφής με διάφορες θεωρίες προφάσεις και προσχήματα! ]

Αυτή η τάση αποτυπώνονται και στα παρακάτω στατιστικά.

Σύμφωνα με μια έκθεση της Grand View Research, το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς vegan και χορτοφάγων αποτιμήθηκε σε 14,2 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2020 και αναμένεται να αυξηθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 9,6% από το 2021 έως το 2028. 

Η έκθεση αναφέρει αύξηση ανησυχίες για την υγεία, η περιβαλλοντική συνείδηση και οι ηθικοί παράγοντες ως οδηγοί αυτής της ανάπτυξης.

 (Πηγή: Grand View Research - Vegan and Vegetarian Market Size).

Τι θα πρέπει να προβάλει μια επιχείρηση λιανικής που πουλάει κρέας σε μια μεγάλη πόλη για να βελτιώσει την εικόνα που έχουν οι πελάτες για αυτή και πως μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες; με κλασικές μεθόδους Marketing 

( όχι με Digital Marketing).

Κρεοπωλείο

Για να βελτιώσει την εικόνα που έχουν οι πελάτες για μια επιχείρηση λιανικής που πουλά κρέας σε μια μεγάλη πόλη και να προσελκύσει νέους πελάτες, η εταιρεία μπορεί να επικεντρωθεί στα εξής:

Ποιότητα και βιωσιμότητα: Δώστε έμφαση στην ποιότητα του κρέατος, στον τρόπο προέλευσής του και στη δέσμευση της επιχείρησης σε βιώσιμες και ηθικές πρακτικές. Οι πελάτες ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για το περιβάλλον και την καλή διαβίωση των ζώων, επομένως η προβολή των προσπαθειών της επιχείρησης μπορεί να είναι ένας ισχυρός τρόπος βελτίωσης της εικόνας της.

Τοπική προμήθεια: Επισημάνετε ότι το κρέας προέρχεται από τοπική αγορά και υποστηρίζει την τοπική οικονομία. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για πελάτες που δίνουν προτεραιότητα στις αγορές από τοπικές επιχειρήσεις.

Εξυπηρέτηση πελατών: Βεβαιωθείτε ότι η επιχείρηση παρέχει άριστη εξυπηρέτηση πελατών, με έμπειρο προσωπικό που μπορεί να σας συμβουλεύσει σχετικά με τις μεθόδους μαγειρέματος και τα τεμάχια κρέατος. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση της πίστης των πελατών και να ενθαρρύνει την επανάληψη της επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Μάρκετινγκ: Χρησιμοποιήστε τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προβάλετε τις προσφορές και τις προσφορές της επιχείρησης και να μοιραστείτε πολύτιμες συμβουλές και συνταγές που μπορούν να δοκιμάσουν οι πελάτες με τις αγορές κρέατος. Χρησιμοποιήστε στοχευμένες ψηφιακές διαφημίσεις στην περιοχή για να προσελκύσετε νέους πελάτες που μπορεί να χρειαστεί να ενημερωθούν για την επιχείρηση.

Εμπειρία στο κατάστημα: Προσφέρετε μια καθηλωτική εμπειρία στο κατάστημα που προσελκύει τις αισθήσεις των πελατών. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε δείγματα, να φιλοξενήσετε μαθήματα ή εργαστήρια μαγειρικής και να δημιουργήσετε μια φιλόξενη ατμόσφαιρα ενθαρρύνει τους πελάτες να περνούν χρόνο στο κατάστημα.

Ανταγωνιστική τιμολόγηση: Προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές στο κρέας και παρέχετε διάφορες εκπτώσεις και προσφορές για να διατηρήσετε υπάρχοντες πελάτες και να προσελκύσετε νέους.

Κρεοπωλείο Ιταλία

Μικρό παραδοσιακό κρεοπωλείο μια γειτονιάς στην Ιταλία όπου η επιχείρηση συνεχίζει με τη νέα γενεά την παράδοση προσφέροντας κρέας – σε πολύ απαιτητικού Ιταλούς πελάτες -  κυρίως από μικρές οικογενειακές ( Βιολογικές ) φάρμες ( δείτε το Website του εδώ Italia ).

Συνολικά, εστιάζοντας στην ποιότητα, τη βιωσιμότητα, την τοπική προμήθεια, την εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ, την εμπειρία στο κατάστημα και την ανταγωνιστική τιμολόγηση.

Μακροπρόθεσμα η επιχείρηση λιανικής ( μεγάλο κρεοπωλείο) μπορεί να βελτιώσει την εικόνα της, να ενισχύσει την αφοσίωση των πελατών και να προσελκύσει νέους πελάτες σε μια μεγάλη πόλη.

Για να ενισχύσει την τοπική παρουσία, την επωνυμία και τις πωλήσεις της χρησιμοποιώντας ψηφιακό μάρκετινγκ, μια μεγάλη επιχείρηση λιανικής πώλησης κρέατος στην πόλη θα μπορούσε να εξετάσει τις ακόλουθες στρατηγικές:

Μια χαρουμενη αγελάδα με μια κοπέλα

Αναπτύξτε μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του email, του περιεχομένου και της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO).

Δημιουργήστε ελκυστικό και ενημερωτικό περιεχόμενο που απευθύνεται στους πελάτες-στόχους, όπως ιδέες συνταγών, συμβουλές μαγειρικής και πληροφορίες σχετικά με την προμήθεια και την ποιότητα του κρέατος.

Αξιοποιήστε τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ( αυτό το είδαμε και στο παραπάνω παράδειγμα) για να προβάλετε τα προϊόντα της επιχείρησης, να μοιραστείτε κριτικές πελατών και να αλληλεπιδράσετε με τους ακόλουθους.

Χρησιμοποιήστε στοχευμένες διαφημίσεις για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες στην περιοχή, όπως μέσω καμπανιών γεωγραφικής στόχευσης ή επαναστόχευσης.

Εφαρμόστε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση για να αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών και να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ για μέγιστο αντίκτυπο.

Πηγή του άρθρου: Digital bee

Video Digital Marketing

Contact form Billy Kasis



Ρεκλάμες 2023

E-Mail: info@digital-and-video-marketing.click


Επικοινωνία

Copyright © 2023 | Billy Kasis | Digital Marketing Brand and Marketing Mix.

«Η διαφήμιση είναι το πόδι στο γκάζι, το σπιρούνι στα πλευρά που κάνει την οικονομία να ξεχύνεται μπροστά.» Robert WSarnof , 1918-1997, Αμερικανός manager

«Οποιαδήποτε επιχείρηση, προσπαθεί να φτάσει μέχρι εκεί που μπορεί να απλώσει την προβολή της δυναμικής της, και φτάνει μέχρι εκεί που οι καθιερωμένοι ανταγωνιστές της, της επιτρέπουν.» Billy Kasis (Guru)

Copyright © 2023 | Billy Kasis | Digital Marketing Brand and Marketing Mix.

Διαβάστε σχετικά άρθρα:

1. ΔΙΑΦΉΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΕ ΤΟ TIKTOK

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΚΑΙ ΧΡΉΣΗ ΤΩΝ GIFS ΣΤΟ VIDEO MARKETING.

3. ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΕΙΚΌΝΩΝ

4. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ GRAPHIC MARKETING;

5. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ BRAND ΣΤΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΚΆΝΩ ΩΣ ΝΈΑ ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΊΑ ΜΟΥ;

6. Η GOOGLE ΚΆΝΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΉ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗΣ ΌΠΩΣ ΤΗΝ ΞΈΡΟΥΜΕ.

7. BILLY KASIS : ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ E-SHOP MARKETING;

8. ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΣΤΟ INTERNET, ΣΗΜΑΝΤΙΚΈΣ ΝΟΜΙΚΈΣ ΑΛΛΑΓΈΣ ΚΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΑ!

9. Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΉΣ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗΣ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΌ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ.

10. ΤΙ ΝΈΟ ΜΑΣ ΦΈΡΝΕΙ; Η GOOGLE

11. Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΉ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΕΝΈΚΡΙΝΕ ΜΙΑ ΝΈΑ ΑΠΌΦΑΣΗΕΠΆΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΊΣ ΚΑΙ ΑΞΙΌΠΙΣΤΕΣ ΡΟΈΣ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ ΕΕ-ΗΠΑ.

 Και από την Ελληνική σελίδα μας:

Υπηρεσίες και γνωριμία με το Video Marketing.

Τι είναι το Μίγμα Μάρκετινγκ ( Marketing Mix);

Τι είναι το Omni-Channel Marketing;

Τι είναι το Brand and Branding;

Τι είναι το Airbnb Booking Marketing;

Τι σημαίνουν τα χρώματα στο Marketing και πώς η ορθή χρήση τους επηρεάζει τους καταναλωτές;

Τι είναι Οι διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων; 

Και

Το σχετικό ( είναι στα Αγγλικά ) YouTube ChannelVideo Digital Marketing 2023

Και η σελίδα μας στα «Ξένα»  Digital-Marketing by Digital Bee.

Comments