Σημασία της αξιολόγησης της παρουσίας ενός πελάτη στο Διαδίκτυο.
Αθήνα 16 Μαΐου 2023.
Ως πράκτορας ψηφιακών και κοινωνικών μέσων, η αξιολόγηση της διαδικτυακής παρουσίας ενός πελάτη, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπού του,
των προφίλ κοινωνικών μέσων και του συνολικού ψηφιακού αποτυπώματος, είναι απαραίτητη.
Μια ενδελεχής αξιολόγηση θα βοηθήσει στον εντοπισμό περιοχών
ισχυρών και αδύναμων σημείων και θα παρέχει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τον
τρόπο βελτίωσης της διαδικτυακής εικόνας του πελάτη.
Μια κρίσιμη πτυχή της αξιολόγησης είναι η αξιολόγηση του
σχεδιασμού του ιστότοπου του πελάτη και της εμπειρίας χρήστη (UX/UI).
Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος με φιλική προς τον χρήστη
διεπαφή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη συνολική εντύπωση της επωνυμίας και
την εμπειρία του χρήστη. Αντίθετα, ένας κακοσχεδιασμένος ιστότοπος μπορεί να
απομακρύνει πιθανούς πελάτες, επηρεάζοντας αρνητικά τη φήμη της επωνυμίας και
μειώνοντας τις μετατροπές.
Εκτός από τη σχεδίαση της ιστοσελίδας, η αξιολόγηση της
παρουσίας του πελάτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας.
Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στις
επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους, να αυξάνουν την
αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους και να οδηγούν την επισκεψιμότητα στον
ιστότοπό τους.
Αξιολογώντας τα προφίλ των πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορούμε δυνητικά να εντοπίσουμε τομείς στους οποίους τα πάτε αρκετά καλά και πού θα μπορούσαν να βελτιωθούν με μικρή προσπάθεια.
The
Reactable, an example of a tangible user interface
Η ανάλυση της δέσμευσης και της ανταπόκρισης που λαμβάνει ο
πελάτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη, κάτι που μπορεί να
βοηθήσει στη βελτίωση της αφοσίωσης των πελατών και της αφοσίωσης στην
επωνυμία.
Η χρήση εργαλείων της Google όπως το Google Ads
και το Google Analytics
μπορεί να παρέχει πολύτιμα δεδομένα και πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον
οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο και την παρουσία σας στο
διαδίκτυο.
Η ανάλυση αυτών των δεδομένων μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό ποιες στρατηγικές μάρκετινγκ λειτουργούν και ποιες χρειάζονται βελτίωση.
Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση
του ιστότοπου και της διαδικτυακής παρουσίας σας, συνολικά, βελτιώνοντας το SEO και αυξάνοντας την
αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας (Brand).
Πληροφορίες που απαιτούνται για τη συνολική αξιολόγηση:
Αυτές οι πληροφορίες θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε με
σαφήνεια την επιχείρησή σας, το κοινό-στόχο και τους Συνολικούς στόχους σας που
απορρέουν από το Digital marketing plan.
Μερικές από τις κρίσιμες πληροφορίες που πρέπει να λάβουμε περιλαμβάνουν:
Πληροφορίες επιχείρησης: Περιλαμβάνουν το όνομα, τον τύπο
επιχείρησης, την τοποθεσία και τον κλάδο του πελάτη.
URL
ιστότοπου: Χρειαζόμαστε τη διεύθυνση του ιστότοπου για να αξιολογήσουμε τη σχεδίαση του
ιστότοπου, την εμπειρία χρήστη και τη συνολική απόδοση.
Προφίλ κοινωνικών μέσων: Τα προφίλ κοινωνικών μέσων που
έχετε παρουσία, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Twitter,
Instagram, TikTok και LinkedIn.
Στόχοι μάρκετινγκ: Η κατανόηση των στόχων σας θα μας
βοηθήσει να αναπτύξουμε μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Περιγράψτε μας, τους στόχους μάρκετινγκ, το
κοινό-στόχο και τι ελπίζετε να επιτύχετε από την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
Υπάρχουσες προσπάθειες μάρκετινγκ: Η γνώση των υφιστάμενων
προσπαθειών μάρκετινγκ θα μας βοηθήσει
στον εντοπισμό τομέων επιτυχίας και εκείνων που χρειάζονται βελτίωση. Πείτε μας
τι έχετε κάνει για τις τρέχουσες στρατηγικές μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης
της διαφήμισης και του SEO.
Πρόσβαση στο Analytics
και τις μετρήσεις: Είναι σημαντικό να έχουμε πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία
του ιστότοπου σας και στις μετρήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (αν διαθέτετε)
για να αξιολογήσουμε με ακρίβεια την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
Συλλέγοντας αυτές τις πληροφορίες, μπορούμε να αξιολογήσετε με ακρίβεια την online παρουσία σας και να αναπτύξουμε μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για να σας βοηθήσουμε να επιτύχετε τους στόχους σας.
Αποσαφήνιση.
Παρακαλούμε αν δεν διαθέτετε ότι περιγράφει το άρθρο παραπάνω, μην επικοινωνήσετε μαζί μας.
Πηγή του άρθρου: Importance of Evaluating a Client's Presence on the Internet
«Η διαφήμιση είναι το πόδι στο γκάζι, το σπιρούνι στα πλευρά που κάνει την οικονομία να ξεχύνεται μπροστά.» Robert W. Sarnof , 1918-1997, Αμερικανός manager
«Οποιαδήποτε επιχείρηση, προσπαθεί να φτάσει μέχρι εκεί που μπορεί να απλώσει την προβολή της δυναμικής της, και φτάνει μέχρι εκεί που οι καθιερωμένοι ανταγωνιστές της, της επιτρέπουν.» Billy Kasis (Guru)
Copyright © 2023 | Billy Kasis | Digital Marketing Brand and Marketing Mix.
Διαβάστε σχετικά άρθρα:
1. ΔΙΑΦΉΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΕ ΤΟ TIKTOK
2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΚΑΙ ΧΡΉΣΗ ΤΩΝ GIF’S ΣΤΟ VIDEO MARKETING.
3. ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΊΑ ΕΙΚΌΝΩΝ
4. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ GRAPHIC MARKETING;
5. ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ BRAND ΣΤΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΚΆΝΩ ΩΣ ΝΈΑ ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΊΑ ΜΟΥ;
6. Η GOOGLE ΚΆΝΕΙ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΉ ΑΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΉ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗΣ ΌΠΩΣ ΤΗΝ ΞΈΡΟΥΜΕ.
7. BILLY KASIS : ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ E-SHOP MARKETING;
8. ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙΣ ΣΤΟ INTERNET, ΣΗΜΑΝΤΙΚΈΣ ΝΟΜΙΚΈΣ ΑΛΛΑΓΈΣ ΚΑΙ ΠΡΌΣΤΙΜΑ!
9. Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΉΣ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗΣ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΌ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ.
10. ΤΙ ΝΈΟ ΜΑΣ ΦΈΡΝΕΙ; Η GOOGLE
Και από την Ελληνική σελίδα μας:
Υπηρεσίες και γνωριμία με το Video Marketing.
Τι είναι το Μίγμα Μάρκετινγκ ( Marketing Mix);
Τι είναι το Omni-Channel Marketing;
Τι είναι το Brand and Branding;
Τι είναι το Airbnb Booking Marketing;
Τι σημαίνουν τα χρώματα στο Marketing και πώς η ορθή χρήση τους επηρεάζει τους καταναλωτές;
Τι είναι Οι διαφημίσεις εμπλουτισμένων μέσων;
Και
Το σχετικό ( είναι στα Αγγλικά ) YouTube Channel: Video Digital Marketing 2023
Και η σελίδα μας στα «Ξένα» Digital-Marketing by Digital Bee.
απίθανο και τεκμηριωμένο άρθρο
ReplyDelete